Tema - Blondiner

Ifall ni har lust att vara med på bild, kontakta mig på facebook (Hugo E. Trygg) eller [email protected]
Bilderna tas på mitt rum som ska göras om till en tillfällig studio (inget avancerat), ifall ni skulle bli missnöjda med bilderna så kommer jag självklart inte lägga upp en enda utan tillstånd. Den huvudsakliga anledningen till detta är att jag vill träna på att fotografera med människor i fokus. Finns ingen direkt anledning till att det blev just blondiner, tänkte fortsätta på idén med ett nytt tema varje vecka så det blev som det blev.
Smakprov, Jenny von Platten i min klass.

Kommentarer
Postat av: freddie

JAg är fan på, jag menar jag är ju mer blond än alla andra som viljat att du ska fota dem ?

ps. tror att folk blir lite skrämda av att de är på ditt rum, låter lite pedo.. ds

2010-03-25 @ 14:38:33
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Postat av: micke

PRECIS FREDDIE! VI KÖR PÅ MITT RUM ISTÄLLET :D

2010-03-30 @ 00:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0